wyszukiwanie zaawansowane
» Dostawa

Dostawa

 

Jakie są formy dostawy i ich koszt?

Na chwilę obecną nasz sklep korzysta z usług firmy kurierskiej GLS i Poczty Polskiej.

Firma kurierska GLS to jeden z największych i najbardziej zinformatyzowanych przewoźników na świecie. Dzięki bardzo dobrej logistyce i możliwościom informatycznym przesyłki w 99% doręczane są następnego dnia roboczego po ich nadaniu co sprawia, że termin doręczenia w 24h od wysłania jest możliwy. Klient ma możliwość dokładnego śledzenia losów paczki i być zawsze na bieżąco. Gorąco polecamy wybór tej formy doręczenia jako najszybszy i najbezpieczniejszy wariant.

 gls

GLS przelew - 20 zł
GLS pobranie - 28 zł

Poczta Polska to najtańsza opcja wysyłania przesyłek niegabarytowych i lekkich. W chwili obecnej w przesyłkach listowych poleconych i lekkich paczkach nie ma sobie równych pod względem kosztów.

alt

Listo polecony (do 50g) - 6 zł (tylko kostki i inne płaskie i lekkie akcesoria)

Paczka Pocztowa -14 zł.
 

Nie realizujemy wysyłek poprzez zwykły list. Jest to najtańsza forma przesyłki jaką oferuje Poczta Polska, lecz zarazem najbardziej zawodna.

 

Jaki jest czas dostarczenia zamówienia?

 

Czas dostarczenia zamówienia do klienta, to czas przygotowania zamówienia + czas realizacji zamówienia  (zależny od wybranej formy wysyłki).

- Paczka Pocztowa: zazwyczaj 1-3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki
- List Polecony: 3-14 dni roboczych od momentu nadania przesyłki
- GLS : zazwyczaj 1 dzień roboczy od momentu nadania przesyłki

 

Czas przygotowania zamówienia to czas jaki sklep potrzebuje na skompletowanie zamówienia i przygotowania przesyłki (dotyczy pobrania). W przypadku przedpłaty na konto czas realizacji zamówienia liczony jest dopiero od momentu zaksięgowania pełnej należności na naszym koncie.

Czas realizacji zamówienia to okres czasu w którym przesyłka pokonuje trasę od momentu jej fizycznego wysłania (wyjścia z magazynu) do momentu jej doręczenia.

 

Wszelkie powyższe terminy doręczeń i realizacji są orientacyjne i w wypadku zdarzeń losowych mogą ulec zmianie.

 

Doręczono mi niekompletną przesyłkę. Co zrobic?

 

Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę oraz stan opakowania. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone należy nie przyjmować przesyłki oraz skontaktować się jak najszybciej ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy. Jeśli jednak odebrałeś przesyłkę ze śladami ingerencji lub uszkodzoną i podpisany został list przewozowy niewiele możemy w tym wypadku zrobić.

 

Jeśli opakowanie przesyłki nie nosi śladów uszkodzenia i ingerencji w zawartość a mimo to brakuje produktu ujętego na dokumencie zakupu prosimy o niezwłoczny kontakt z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Dysponujemy systemem, który pozwala nam w prosty sposób określić co stało się z brakującym elementem i czy został wysłany czy też nie.

 

W przypadku wysyłek kurierskich, gdzie w skład przesyłki wchodzi kilka paczek (kartonów),a zostanie doręczona tylko ich część to prosimy o cierpliwość, gdyż kurier zapewne je dowiezie. W firmie GLS każda paczka (karton) ma swój indywidualny numer. Aby sprawdzić gdzie znajduje się brakujący karton należy wejść na stronę GLS i sprawdzić tracking przesyłki wpisując numer listu przewozowego otrzymanego podczas potwierdzenia wysyłki.

 
 
 

Przed kontaktem z nami w sprawie braku prosimy o dokładne sprawdzenie zawartość przesyłki i wszystkich jej zakamarków.

 
 
 

Czy adres dostawy może różnić się od tego z rachunku?

 
 
 

Tak, adres dostawy możemy być inny niż dane na rachunku. W tym celu wystarczy podczas podawania danych adresowych wypełnić poniżej zaznaczony na zielono formularz. Dokument zakupu zostanie wystawiony na dane zamawiającego, a przesyłka zostanie wysłana na dane podane w formularzu "adres dostawy".

 

Jeśli adres wysyłki jest taki sam jak dane zamawiającego należy zaznaczyć pole "wysyłka na adres zamawiającego" i wtedy adres do wysyłki będzie taki sam jak dane zamawiającego.
 


Przejdź do strony głównej

Kontakt

  • KLINIKA GITAR RAFAŁ KARCZEWSKI
    NIP: 522-260-43-62
  • E-mail:craftman-allegro@o2.pl
  • Telefon508-17-31-31 sklep
    502-104-098 serwis
  • Godziny działania sklepuTylko wysyłki

Reklama

  • KLINIKA GITAR

Systemy płatności

  • Sandander Consumer

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Kategorie aktualności